Mijn WIZ

Op Mijn WIZ kunt u makkelijk online uw zaken regelen.

Regel online de zaken voor uw uitkering via Mijn WIZ

Ontvangt u een uitkering van GR de Bevelanden? Dan kunt u veel zaken voor uw uitkering online regelen.

Wijziging doorgeven

‘Mijn WIZ’ is een website voor mensen met een uitkering. Hier kunt u de volgende zaken regelen:

  • Uw gegevens inzien;
  • Zien wie uw contactpersoon is;
  • Wijzigingen doorgeven, zoals bijvoorbeeld verhuizing, nieuwe baan, scheiding, huwelijk, erfenis, geldprijs;
  • Doorgeven dat u naar het buitenland gaat;
  • Uitkeringsspecificaties en jaaropgaves opvragen en downloaden;
  • De laatste stortingen bekijken;
  • Het opgebouwde vakantiegeld en het overzicht van eventueel opgebouwde schulden over de bijstand inzien.

Log in op uw persoonlijke omgeving van Mijn WIZ.

Een DigiD gebruikersnaam en wachtwoord

Om dingen te kunnen regelen voor uw uitkering, moet u altijd inloggen met uw DigiD. Dit is een inlogcode waarmee u kunt inloggen op websites van de overheid en de zorg.
Heeft u (of uw partner) nog geen DigiD gebruikersnaam met wachtwoord? Dan moet u deze eerst aan te vragen via de website www.digid.nl. Let op: de aanvraag van een DigiD duurt ongeveer 5 werkdagen. Houd hier rekening mee.

Let op: bent u getrouwd of woont u samen? Dan moet uw partner ook inloggen met een eigen DigiD en wachtwoord.

Geen computer? Vragen of hulp nodig?  

Heeft u vragen of hulp nodig? Kijk eerst bij Veel gestelde vragen over Mijn WIZ of bel met het klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 239 100. Wij helpen u graag.

Wilt u uw uitkeringszaken wel online regelen, maar heeft u geen computer? In het stadskantoor in Goes kunt u gebruik maken van een computer. Komt u er niet uit? Dan kunt u ook hulp krijgen bij het invullen van uw aanvraag op een locatie in uw gemeente. U kunt hiervoor een afspraak maken. Bel met het klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 - 239 100.

LET OP!

Wilt u liever geen DigiD aanvragen of heeft u geen e-mailadres? Dan kunt u Mijn WIZ niet gebruiken. U moet dan een papieren aanvraag doen. Dat kan door het formulier te downloaden, te printen en in te vullen. Wij kunnen ook een formulier naar u opsturen. Bel daarvoor met het klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 -239 100.