Compliment of klacht

Algemeen

Bij GR de Bevelanden staat kwaliteit voorop. Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Dagelijks maken veel mensen gebruik van onze diensten. Bent u niet tevreden of juist bijzonder tevreden? Laat het ons weten!

Tevreden?

Een compliment? Dat waarderen wij zeer! Wilt u een medewerker of team een compliment geven of een positieve ervaring met ons delen? Laat het ons weten per e-mail. We zorgen ervoor dat uw compliment op de juiste plek terechtkomt.

Ontevreden?

Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over onze service. Of dat u een negatieve ervaring heeft met een medewerker van GR de Bevelanden. Dan kunt u een klacht indienen. U helpt ons met uw reactie. Hiermee verbeteren wij onze service.

De klachtencoördinator van GR de Bevelanden behandelt uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig. Samen met u zoekt zij naar een oplossing.

Lees de klachtenregeling of vul digitaal het klachtenformulier in. Wilt u het formulier liever op papier invullen? Bel dan met het klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 23 91 00. Wij sturen u een geprint exemplaar.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Een klacht kunt u op verschillende manieren indienen:

  • Door het klachtenformulier op deze website in te vullen. 
  •  Of een brief te sturen met uw naam, adres en telefoonnummer naar:
    GR de Bevelanden
    t.a.v. de klachtencoördinator 
    Postbus 2144
    4460 MC Goes
  • Lukt het u niet om iets op te schrijven? Bel dan het klantcontactcentrum op
    0113 23 91 00 en vraag naar de klachtencoördinator. De klachtencoördinator helpt u bij het opschrijven van uw klacht. Ook kunt u via de telefoon uw klacht doorgeven.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

  • Na uw klacht krijgt u binnen 1 week bericht dat we uw klacht hebben ontvangen.
  • Wij doen ons best om uw klacht binnen 10 weken te behandelen.

Ombudsman

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Vraag dan de Nationale Ombudsman om hulp. Dit is gratis. Voor het indienen van een klacht is het verstandig om eerst met de Nationale Ombudsman te bellen. Dat kan iedere werkdag tussen 9:00 en 17:00 naar het gratis telefoonnummer 0800-33 55 555

De Nationale Ombudsman is een externe instantie die de feiten onpartijdig onderzoekt en hierover een oordeel geeft. Het is pas mogelijk om uw klacht bij de Nationale Ombudsman in te dienen nadat de klacht eerst bij GR de Bevelanden is behandeld. Meer informatie vindt u op de website van de Nationale Ombudsman.

Jaarverslag