Mijn WIZ

HOME  |  Mijn WIZ

Mijn WIZ

Regel online uw zaken voor uw uitkering via Mijn WIZ

Ontvangt u een uitkering van de afdeling Werk, Inkomen en Zorg van GR de Bevelanden? Dan kunt u veel zaken voor uw uitkering online regelen.

Wijziging doorgeven

Regel online uw eigen uitkeringszaken via Mijn WIZ‘Mijn WIZ’ is een website voor mensen met een uitkering. Hier kunt u de volgende zaken regelen:

  • Uw gegevens inzien;
  • Wijzigingen doorgeven, zoals bijvoorbeeld verhuizing, nieuwe baan, scheiding, huwelijk, erfenis, geldprijs;
  • Doorgeven dat u naar het buitenland gaat;
  • uitkeringsspecificaties en jaaropgaves opvragen en downloaden;
  • de laatste stortingen bekijken;
  • het opgebouwde vakantiegeld en het overzicht van eventueel opgebouwde schulden met betrekking tot de bijstand inzien.

Klik op onderstaande knop, om in te loggen in uw persoonlijke omgeving van Mijn WIZ om uw gegevens in te zien en/of wijzigingen door te geven.

Klik op deze knop om in te loggen op Mijn WIZ om uw gegevens in te zien of wijzigingen door te geven









Een DigiD gebruikersnaam en wachtwoord

Om zaken te kunnen regelen voor uw uitkering, moet u altijd inloggen met uw DigiD. Dit is een inlogcode waarmee u kunt inloggen op websites van de overheid en de zorg.
Heeft u (of uw partner) nog geen DigiD gebruikersnaam met wachtwoord? Dan dient u deze eerst aan te vragen via de website www.digid.nl. Let op: de aanvraag van een DigiD duurt ongeveer 5 werkdagen, houd hier dus rekening mee.

In onderstaand filmpje wordt stapsgewijs uitgelegd hoe u uw DigiD moet aanvragen. 

Let op: als u getrouwd bent of samenwoont, moet uw partner ook inloggen met een eigen DigiD en wachtwoord.

Geen computer? Vragen of hulp nodig?  

Heeft u vragen of hulp nodig? Kijk eerst bij "Veel gestelde vragen over Mijn WIZ" of neem telefonisch contact op met het klantcontactcentrum via 0113 239 100. Wij helpen u graag.

Wilt u uw uitkeringszaken wel online regelen, maar heeft u geen computer? In het stadskantoor in Goes kunt u gebruik maken van een computer om uw aanvraag in te dienen.
Komt u er niet uit? Dan kunt u ook hulp krijgen bij het invullen van uw aanvraag op een locatie in uw gemeente. U kunt hiervoor een afspraak maken door te bellen naar het klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 - 239 100.

LET OP!

Wilt u liever geen Didi-D aanvragen of hebt u geen e-mailadres, dan kunt u de Snelbalie niet gebruiken. U moet dan een papieren aanvraag indienen door het formulier te downloaden, te printen en in te vullen. U kunt eventueel ook een papieren exemplaar opvragen, door contact op te nemen met de afdeling Werk Inkomen Zorg via telefoonnummer 0113 -239 100. Een papieren exemplaar wordt dan naar u opgestuurd.

Inloggen Mijn WIZ

Klik op onderstaande knop, om in te loggen in uw persoonlijke omgeving van Mijn WIZ om uw gegevens in te zien en/of wijzigingen door te geven.

Klik op deze knop om in te loggen op Mijn WIZ om uw gegevens in te zien of wijzigingen door te geven

Top