Mijn WIZ

HOME  |  Mijn WIZ

Mijn WIZ

Regel online uw zaken voor uw uitkering via Mijn WIZ

Ontvangt u een uitkering van de afdeling Werk, Inkomen en Zorg van GR de Bevelanden? Dan kunt u veel zaken voor uw uitkering online regelen.

Wijziging doorgeven

Regel online uw eigen uitkeringszaken via Mijn WIZ‘Mijn WIZ’ is een website voor mensen met een uitkering. Hier kunt u de volgende zaken regelen:

  • Uw gegevens inzien;
  • Wijzigingen doorgeven, zoals bijvoorbeeld verhuizing, nieuwe baan, scheiding, huwelijk, erfenis, geldprijs;
  • Doorgeven dat u naar het buitenland gaat;
  • jaaropgaven en uitkeringsspecificaties opvragen;
  • de laatste stortingen bekijken;
  • het opgebouwde vakantiegeld en het overzicht van eventueel opgebouwde schulden met betrekking tot de bijstand inzien.

Een DigiD gebruikersnaam en wachtwoord

Om zaken te kunnen regelen voor uw uitkering, moet u altijd inloggen met uw DigiD. Dit is een inlogcode waarmee u kunt inloggen op websites van de overheid en de zorg.
Heeft u (of uw partner) nog geen DigiD gebruikersnaam met wachtwoord? Dan dient u deze eerst aan te vragen via de website www.digid.nl. Let op: de aanvraag van een DigiD duurt ongeveer 5 werkdagen, houd hier dus rekening mee.

In onderstaand filmpje wordt stapsgewijs uitgelegd hoe u uw DigiD moet aanvragen. 

Let op: als u getrouwd bent of samenwoont, moet uw partner ook inloggen met een eigen DigiD en wachtwoord.

Geen computer? Vragen of hulp nodig?  

Heeft u vragen of hulp nodig? Kijk eerst bij "Veel gestelde vragen over Mijn WIZ" of neem telefonisch contact op met het klantcontactcentrum via 0113 239 100. Wij helpen u graag.

Wilt u uw uitkeringszaken wel online regelen, maar heeft u geen computer? In het stadskantoor in Goes kunt u gebruik maken van een computer om uw aanvraag in te dienen.
Komt u er niet uit? Dan kunt u ook hulp krijgen bij het invullen van uw aanvraag op een locatie in uw gemeente. U kunt hiervoor een afspraak maken door te bellen naar het klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 - 239 100.

LET OP!

Wilt u liever geen Didi-D aanvragen of hebt u geen e-mailadres, dan kunt u de Snelbalie niet gebruiken. U moet dan een papieren aanvraag indienen door het formulier te downloaden, te printen en in te vullen. U kunt eventueel ook een papieren exemplaar opvragen, door contact op te nemen met de afdeling Werk Inkomen Zorg via telefoonnummer 0113 -239 100. Een papieren exemplaar wordt dan naar u opgestuurd.

Inloggen Mijn WIZ

Klik op onderstaande knop, om in te loggen in uw persoonlijke omgeving van Mijn WIZ om uw gegevens in te zien en/of wijzigingen door te geven.

Klik op deze knop om in te loggen op Mijn WIZ om uw gegevens in te zien of wijzigingen door te geven

Top