Compliment of klacht

HOME  |  Compliment of klacht

Compliment of klacht

Bij Gemeenschappelijke Regeling de Bevelanden staat kwaliteit voorop en doen wij onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dagelijks maken veel mensen gebruik van onze diensten. Bent u niet tevreden of juist bijzonder tevreden? Laat het ons weten!

Tevreden?

Een compliment? Dat waarderen wij zeer!

compliment geven

Wilt u een medewerker of team een compliment geven of een positieve ervaring met ons delen?
Laat het ons weten per e-mail door op bovenstaande knop te klikken. We zorgen ervoor dat uw compliment op de juiste plek terechtkomt.

Ontevreden?

Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Of dat u een negatieve ervaring heeft met een medewerker van GR de Bevelanden. Dan kunt u een klacht indienen.
U helpt ons met uw reactie. Hiermee verbeteren wij onze dienstverlening. Mevrouw A. Vleugel-Coppoolse is klachtencoördinator bij GR de Bevelanden en zij behandelt uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig. Samen met u zoekt zij naar een oplossing.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Een klacht kunt u op verschillende manieren indienen:

GR de Bevelanden
t.a.v. de klachtenfunctionaris mevrouw A. Vleugel-Coppoolse
Postbus 2144
4460 MC Goes

  • Lukt het u niet om iets op te schrijven? Bel met de klachtenco√∂rdinator op 0113 23 91 00 of kom langs in het stadskantoor op werkdagen van 8.00 uur tot 13.00 uur. De klachtenco√∂rdinator helpt u bij het opschrijven van uw klacht of u dient mondeling een klacht in.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

  • Als u een klacht meldt, dan krijgt u binnen een week een reactie.
  • Wij streven er naar om uw klacht binnen 10 weken af te handelen.

Schema klachtenprocedure visueel afgebeeld - klik op afbeelding voor groter formaat

Bekijk onze informatie over de klachtenregeling en de klachtenprocedure

Zeeuwse Ombudsman

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u kosteloos de Zeeuwse Ombudsman inschakelen. Het telefoonnummer is 0118-675571 / 572. Het postadres is: Zeeuwse Ombudsman, Postbus 6000, 4330 LA in Middelburg

U kunt de Zeeuwse Ombudsman ook een e-mail sturen via info@dezeeuwseombudsman.nl.

Jaarverslag

Onderaan deze pagina kunt u het jaarverslag van 2017 downloaden.

Top